کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

اینورتر توان 18KW سری GD20 اینوت

 MODEL : GD20-018G-4

 

معرفی دستگاه

این دستگاه یک درایو سه فاز به سه فاز 380V با توان 18KW و جریان خروجی 38A از برند INVT می باشد. اینورترهای سری GD20 اینوت بطور اختصاصی برای کاربری های سنگین طراحی شده اند و در عین حال که شامل امکانات سخت افزاری کاملی هستند با ابعادی بهینه و بصورت کامپکت در مقایسه با سایر رقبا طراحی و تولید شده اند و این ویژگی سبب کاهش فضای مورد نیاز آن ها و سهولت جانمایی درون تابلو شده است.

 

۰ تومان
۳۰,۴۸۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • درایوهای AC سری GD20 اینوت

    درایوهای AC سری GD20 اینوتاین سری از محصولات INVT دستگاهی با ابعاد کامپکت می باشند که با قابلیت Vector Control بسیار حرفه ای در کنار سایر امکانات سخت افزاری بطور اختصاصی برای کاربری های سنگین طراحی و تولید شده اند. 

    درایو های سری GD20 اینوت دارای پیکربندی سخت افزاری قابل اطمینان، عملکرد نرم افزاری قدرتمند و سهولت در استفاده می‌باشند و پاسخگوی طیف وسیعی از کاربردها در کنترل صنعتی هستند. به عنوان مثال می توان از این درایو برای پرس های صنعتی، بالابر و جرثقیل، سنگ شکن، انتقال مواد، صنعت نساجی، مواد غذایی، چاپ و بسته بندی، ماشین های آسیاب و ... استفاده کرد.

    این سری از اینورترهای INVT دارای امکانات نرم افزاری داخلی از جمله PLC، تایمر، کانتر و ... می باشند و از جمله ویژگی های آن ها می توان به چوک DC داخلی در درایوهای رنج 18.5KW و بالاتر اشاره کرد، در صورتی که غالبا رقبا فاقد این چوک هستند. از جمله مزایای این چوک DC داخلی، کاهش هارمونیک تولید شده مطابق استاندارد EN 61000-3-12، افزایش طول عمر خازن های DC-Link و افزایش ضریب توان ورودی است. این عدم نیاز به چوک ورودی گران قیمت و حجیم نیز سبب کاهش فضای مورد نیاز و هزینه ها می شود.

    درایوهای سری GD20 اینوت از رنج 0.4KW تا 37KW دارای چاپر ترمز داخلی می باشند که این ویژگی در رقبا تا درایو 22KW است. در رنج های بالاتر هم مدل چاپردار قابل سفارش می باشد. این عدم نیاز به خرید یونیت ترمز اضافی در کاربری های دارای انرژی برگشتی و کاهش فضای مورد نیاز و هزینه تمام شده از دیگر ویژگی های این اینورتر است.

    درایوهای سری GD20 اینوت دارای فیلتر EMC داخلی به منظور کاهش انتشار نویز روی شبکه و تجهیزات حساس پیرامون مطابق استاندارد IEC61800-3 C3 هستند که موجب عدم نیاز به خرید فیلترهای نویز گران قیمت می شود.
     سایر ویژگی ها و امکانات بطور مفصل در بروشور این محصول شرح داده شده است و از تب بروشور قابل مشاهده و دانلود است. 

     

    اینورتر مدل GD20-018G-4 اینوتاینورتر مدل GD20-018G-4 اینوت

    این دستگاه یک درایو سه فاز به سه فاز 380V با توان 18KW و جریان خروجی 38A از برند INVT است. این سری از اینورتر های INVT برای کاربری های سنگین طراحی و تولید شده اند و دارای 18 ماه گارانتی می باشند. ابعاد این درایو 184*341*200 میلیمتر است و در مقایسه با مدل های مشابه بصورت کامپکت طراحی شده است تا فضای کمتری اشغال کند.
     

  • مشخصات فنی
    مدل
    GD20-018G-4
    محدوده توان
    18KW
    ولتاژ ورودی
    سه فاز 380V
    ولتاژ خروجی
    سه فاز 380V
    جریان
    38A
    کاربرد اینورتر
    کاربری سنگین
    کارایی در دما
    10°C…+40°C-
    ابعاد (mm)
    184*341*200
    سازندگان
    INVT
    گارانتی
    18 ماه
  • ویژگی های درایوهای AC سری GD20 اینوت

    مناسب برای کاربری های سنگین
    ترمینال های ورودی و خروجی متنوع
    متد پیشترفته وکتور کنترل بدون سنسور
    چوک DC داخلی
    فیلتر EMC داخلی
    کنترل گشتاور بهبود یافته
    امکانات نرم افزاری داخلی (دارای PLC، تایمر، کانتر و ... )
    فشرده سازی در ساخت و طراحی
    دارای کی‌پد داخلی و پشتیبانی از کی‌پد اکسترنال
    به همراه واحد کنترل ترمز داخلی
    روش های نصب متنوع (دیواری، ریل، فلنج)
    قابلیت اشتراک DC-BUS

     

  • ابعاد نصب دیواری :

    ابعاد نصب دیواری درایو سری GD20 اینوت

    ابعاد نصب فلنج:

    ابعاد نصب فلنج درایو سری GD20 اینوت

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان