کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

آنالایزر امپدانس شیمیایی هیوکی مدل IM3590

MODEL : IM3590 

 

معرفی دستگاه

آنالایزر امپدانس شیمیایی مدل IM3590 هیوکی دارای عملکرد پیشرفته برای تجزیه و تحلیل مورد نیاز برای کار تحقیق و توسعه و قابلیت اندازه گیری LCR برای قطعات الکترونیکی استاندارد است. این دستگاه یک راه حل تک دستگاهی برای طیف وسیعی از کاربردهای اندازه گیری ارائه می دهد.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • آنالایزر امپدانس شیمیایی مدل IM3590 هیوکی

    آنالایزر امپدانس شیمیایی مدل IM3590 هیوکیآنالایزر امپدانس شیمیایی مدل IM3590 هیوکی برای اندازه گیری امپدانس (LCR) اجزا و مواد الکتروشیمیایی طراحی شده است. عملکردهایی مانند تولید نمودار Cole-Cole و تجزیه و تحلیل مدار معادل با محدوده فرکانس اندازه گیری گسترده 1 میلی هرتز تا 200 کیلوهرتز، سرعت اندازه گیری تا 2 میلی ثانیه و دقت اولیه 0.05 ± را ارائه می دهد.

    این دستگاه آنالایزر از برند هیوکی با نمایشگر و عملکرد پیشرفته برای تجزیه و تحلیل مورد نیاز برای کار تحقیق و توسعه و قابلیت اندازه گیری LCR برای قطعات الکترونیکی استاندارد، یک راه حل تک دستگاهی برای طیف وسیعی از کاربردهای اندازه گیری ارائه می دهد.

    در اندازه گیری اجزا و مواد الکتروشیمیایی، از نمودارهای Cole-Cole برای تعیین الکترود، یون الکترولیت و سایر مشخصات استفاده می شود. آنالایزر امپدانس شیمیایی مدل IM3590 هیوکی می تواند با استفاده از حداکثر 801 نقطه اندازه گیری فرکانس را انجام دهد و نتایج را به صورت نمودار Cole-Cole نمایش دهد.

    اندازه گیری در فرکانس های پایین برای اندازه گیری ویژگی هایی مانند رفتار یونی ضروری است و آنالایزر امپدانس مدل IM3590 می تواند اندازه گیری ها را در فرکانس 1 مگاهرتز انجام دهد. فرکانس حد بالایی دستگاه 200 کیلوهرتز است که به آن امکان می دهد مقاومت محلول را اندازه گیری کند.

    با استفاده از آنالایزر امپدانس شیمیایی مدل IM3590 هیوکی می توان نتایج اندازه گیری و تنظیمات را در یک درایو فلش USB  که به پانل جلویی متصل است ذخیره کرد. (درگاه USB در پانل جلویی به طور خاص برای یک درایو فلش USB است. پس از ذخیره کردن آنها در حافظه داخلی دستگاه، تمام نتایج اندازه گیری به صورت دسته ای در یک درایو فلش USB ذخیره می شود. (برخی از درایوهای فلش USB ممکن است پشتیبانی نشوند.))

    این دستگاه دارای بدنه مقاوم با ابعاد 168*119*330 میلیمتر و وزن 3.1 کیلوگرم است و در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد عملکردی دقیق و قابل اطمینان دارد.

    سایر ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه بطور مفصل در کاتالوگ توضیح داده شده است و در تب بروشور قابل مشاهده و دانلود است.
     

  • مشخصات فنی
    مدل LCR متر
    IM3590
    فرکانس تست
    1 میلی هرتز الی 200 کیلو هرتز
    ابعاد (mm)
    168*119*330
    محدوده مقاومت الکتریکی
    100 میلی اهم تا 100 مگا اهم
    دمای کاری
    0 تا 40 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    80%
    سازندگان
    هیوکی
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های آنالایزر امپدانس شیمیایی هیوکی

    قابلیت ذخیره و خواندن داده ها از طریق درگاه USB

    امکان اتصال به رایانه شخصی یا PLC از طریق اتصال RS-232C، LAN، یا GP-IB

    سرعت بالا و دقت بالا

    کاربری آسان

    ابعاد دستگاه : 330 *119 *168 میلی متر

    وزن دستگاه: 3.1 کیلوگرم

  • ابعاد آنالایزر امپدانس شیمیایی هیوکی

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان