کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کلید محافظ جان دو پل 32A رعد

MODEL : RB/RC2P/32A

 

 

معرفی دستگاه

کلید محافظ جان مدل RB/RC2P/32A رعد الکتریک از نوع دو پل (1P+N) با جریان نامی 32 آمپر و جریان نشتی ۳۰ میلی آمپر است که جهت حفاظت در برابر برق گرفتگی عملکردی بسیار سریع و قابل اطمینان دارد. کلیدهای محافظ جان رعد با مقایسه جریان رفت و برگشتی، پس از تشخیص جریان نشتی، مدار را در کمتر از 100 میلی ثانیه قطع می کنند و از عمر الکتریکی و مکانیکی بالایی برخوردارند.

 

 

۰ تومان
۵۸۹,۱۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کلید محافظ جان رعدکلید محافظ جان رعد

    کلید های محافظ جان یا RCCB رعد براساس استاندارد بین المللی IEC61008-1 تولید می شوند و از کیفیت بالای مواد اولیه و ساخت برخوردارند که سبب عملکرد دقیق، سریع و قابل اطمینان آنها می شود.

    کلید های محافظ جان به منظور محافظت در برابر جریان نشتی طراحی شده اند و توجه داشته باشید که این محصولات نمی توانند در برابر خطاهای اتصال کوتاه و خطاهای اضافه بار محافظت کنند.

    کلید محافظ جان شرکت رعد در دو جریان نشتی تولید می شود که نوع 30 میلی آمپر برای محافظت در برابر شوک الکتریکی و نوع 300 میلی آمپر برای حفاظت در برابر حریق و حفاظت تجهیزات در برابر جریان نشتی مناسب است. توجه داشته باشید که نوع 300 میلی آمپر برای محافظت در برابر شوک های الکتریکی انسانی مناسب نیست.

    کلیدهای محافظ جان رعد از نوع الکترومغناطیسی می باشند و با مقایسه جریان رفت و برگشتی، پس از تشخیص جریان نشتی مدار را در کمتر از 100 میلی ثانیه قطع می کنند.

    کلیدهای محافظ جان رعد (RCCB) در کلاس AC در دو نوع دو پل (1P+N) و 4 پل (3P+N) تولید می شوند. و با جریان نامی 16 الی 63 آمپر و توان قطع اتصال کوتاه 6KA و 10KA قابل سفارش می باشند.( درصورتی که در تابلو برق از فیوز مینیاتوری ۱۰ کیلوآمپر استفاده شده باشد باید از محافظ جان ۱۰ کیلوآمپر نیز استفاده گردد.) دیاگرام مداری کلید محافظ جان رعد در دو نوع 2 پل و 4 پل را در شکل زیر مشاهده می کنید.

    مدار داخلی کلید محافظ جان رعد

    کلیدهای محافظ جان رعد از عمر الکتریکی و مکانیکی بالایی (به ترتیب 2000 و 4000 سیکل) برخوردارند و با درجه حفاظتی IP20 ، در رنج دمای 5- تا 40+ درجه سانتی گراد دارای عملکردی مطلوب، دقیق و قابل اطمینان هستند. این محصول قابل نصب روی ریل نوع DIN بر اساس استاندارد EN 60715 (mm35) توسط پایه ریل می باشد.

  • مشخصات فنی
    مدل محافظ جان معمولی
    RB/RC2P
    تعداد پل
    2
    قدرت قطع
    6KA
    جریان نامی
    32A
    حساسيت
    30mA
    ولتاژ
    230VAC
    کارآیی در دما
    5- تا 40+ درجه سانتی گراد
    سازندگان
    رعد
    گارانتی
    1 سال
  • ویژگی های کلید محافظ جان رعد

    مطابق استاندارد بین المللی IEC61008-1

    حفاظت جان در برابر برق گرفتگی (نشت جريان) و شوك الكتريكی

    حساسیت 30mA

    عملکرد سریع ( کمتر از 100 میلی ثانیه )

    عمر الکتریکی و مکانیکی بالا (به ترتیب 2000 و 4000 سیکل)

    ضریب اطمینان بالا

  • ابعاد فیوز مینیاتوری رعد

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان