کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کلید محافظ جان ترکیبی مگنتیک 2پل 32A پارس فانال

MODEL : PFL5-2P/32A

 

معرفی دستگاه

کلیدهای محافظ جان ترکیبی مگنتیک (RCBO) پارس فانال علاوه بر حفاظت در برابر نشتی جریان، حفاظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه را نیز به عهده دارند. در واقع عملکرد کلیدهای محافظ جان ترکیبی تلفیقی از کلیدهای مینیاتوری و محافظ جان معمولی می باشد. کلید محافظ جان ترکیبی مگنتیک پارس فانال قابل استفاده در مدارهای تک فاز با ولتاژ 230/240 ولت است و از جریان نشتی با حساسیت 30 میلی آمپر محافظت می کند.

 

۰ تومان
۴۰۵,۸۷۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کلید محافظ جانقیمت کلید محفظ جان ترکیبی پارس فانال

    کلید محافظ جان، یک نوع تجهیز حفاظتی است که اگر جریانی که در یک مدار قرار دارد کوچک ‌ترین نشتی داشته باشد با استفاده از این کلید می‌توان از خطرات جانی و مالی حاصل از آن جلوگیری کرد.
    کلید محافظ جان ، جریان های نشتی کوچکی (در حد 30 میلی آمپر) را که توسط فیوز شناسایی نمی شوند اما می توانند زمینه ساز آتش سوزی یا برق گرفتگی باشند، شناسایی و مدار را در چند دهم یا صدم ثانیه قطع می کند.
    کلیدهای محافظ جان در واحدهای مسکونی ،کارگاه ها و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر حساسیت کلید محافظ جان تا 30 میلی آمپر باشد این کلید در نقش حفاظت از جان و اگر حساسیت آن بیشتر از 30 میلی آمپر باشد برای حفاظت از تجهیزات صنعتی استفاده می شود.

     

    انواع کلید محافظ جان

    کلیدهای محافظ جان بطور کلی در دو نوع معمولی و ترکیبی تولید می شوند. کلید محافظ جان معمولی، در برابر اضافه جریان و یا اتصال کوتاه در مدار، محافظتی ارائه نمی دهد، بنابراین نمی تواند جایگزین فیوز باشد. اما کلید محافظ جان ترکیبی علاوه بر قابلیت حفاظت در برابر برق گرفتگی و شوک الکتریکی، دارای قابلیت حفاظت در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار نیز می باشد.
     

    کلید محافظ جان ترکیبی پارس فانال

    کلید محافظ جان ترکیبی پارس فانال (RCBO)  در دو نوع مدل الکترومغناطیسی (PFL5) و الکترونیکی (PFL6) تولید می شود. کلید محافظ جان ترکیبی قابلیت حفاظت در برابر برق گرفتگی و شوک الکتریکی و همچنین حفاظت در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار را دارد. در واقع می توان گفت این نوع کلید محافظ جان، ترکیبی از فیوز مینیاتوری و محافظ جان است. کلید محافظ جان پارس فانال مطابق با استاندارد IEC 61009 تولید شده است و از دقت عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است.

    در شکل زیر مدار الکتریکی کلیدهای محافظ جان ترکیبی پارس فانال را مشاهده می کنید.

    مدار الکتریکی کلید محافظ جان پارس فانال


    کلید محافظ جان ترکیبی پارس فانال قابل استفاده در مدارهای تک فاز با ولتاژ 230/240 ولت می باشد و دارای رنگ بندی کلید قطع و وصل بر حسب جریان است. کلیه محصولات پارس فانال دارای 2 سال گارانتی می باشند و با هلوگرام ضد تقلب و کد ردیابی محصول توسط فروشگاه اینترنتی البرز الکتریک (نمایندگی شرکت پارس فانال) عرضه می شوند.

  • مشخصات فنی
    مدل محافظ جان ترکیبی مگنتیک
    PFL5-2P
    تعداد پل
    2
    جریان نامی
    32A
    حساسيت
    30mA
    سازندگان
    پارس فانال
    گارانتی
    2 سال
  • ویژگی های کلید محافظ جان ترکیبی مگنتیک پارس فانال

    مطابق استاندارد IEC 61009

    قابلیت حفاظت از مدار در مقابل اتصال کوتاه و اضافه بار

    حفاظت در مقابل برق گرفتگی و شوک الکتریکی

    حساسیت : 30mA

    قابل استفاده در مدارهای تک فاز با ولتاژ 230/240 ولت

    دارای رنگ بندی کلید قطع و وصل بر حسب جریان

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان