کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

ترمومتر لیزری 400 تا 3000 درجه فلوک

MODEL : Raytek Raynger 3i Plus 

 

معرفی دستگاه

ترمومتر لیزری Raytek Raynger 3i Plus فلوک یک ترمومتر غیر تماسی حرفه ای برای کاربردهای صنعتی در شرایط بسیار سخت با دمای بالاست که توانایی اندازه گیری بازه گسترده دما از 400 تا 3000 درجه سلسیوس با نسبت فاصله به هدف 250 به 1 را دارد.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ترمومتر لیزری مدل Raytek Raynger 3i Plus فلوک

    ترمومتر لیزری مدل Raytek Raynger 3i Plus فلوک یک ترمومتر غیر تماسی حرفه ای برای کاربردهای صنعتی در شرایط بسیار سخت با دمای بالاست که از جمله موارد کاربرد آن می توان به استفاده در پردازش فلزات اولیه و ثانویه و همچنین برای صنایع فولاد، سیمان، عملیات حرارتی و پتروشیمی، نیروگاه ها و ... اشاره کرد. ترمومتر لیزری صنعتی فلوک توانایی اندازه گیری بازه گسترده دما از 400 تا 3000 درجه سلسیوس را دارد و نسبت فاصله به هدف برای آن 250 به 1 است.

    ترمومتر لیزری صنعتی فلوک

    ترمومتر لیزری Raytek Raynger 3i Plus فلوک دارای بدنه مستحکم با درجه حفاظتی IP40 است که در برابر سقوط از ارتفاع یک متر مقاوم بوده و برای پاسخگویی به نیازهای محیط های صنعتی با شرایط بسیار سخت طراحی شده است. 

    ابعاد این ترمومتر 74*172*218 میلیمتر با وزن 700 گرم و با اسکوپ 74*222*218 میلیمتر با وزن 950 گرم می باشد. نوک ترمومتر لیزری صنعتی فلوک بسیار ویژه و با مواد پلاستیکی مقاوم در برابر درجه حرارت بالا طراحی و ساخته شده است، تا از مقاومت خوبی در برابر اهداف با دمای بالا برخوردار باشد. با این حال، هنگام هدف قرار دادن نقطه ای با دمای بسیار بالا، از قرار گرفتن در معرض دمای بیش از حد خودداری کنید.

    یک سنسور دما در داخل نوک ترمومتر قرار داده شده است که در حین اندازه گیری، دستگاه دمای نوک را کنترل می کند. اگر گرما بیش از حد باشد، یک اخطار روی صفحه نمایش ال سی دی به همراه نور پس زمینه قرمز و زنگ صوتی داده می شود. در صورت مشاهده این زنگ هشدار، دستگاه را از هدف با دمای بالا دور کنید. 

    ترمومتر لیزری فلوک

    ترمومتر لیزری Raytek Raynger 3i Plus فلوک دارای دید دوگانه لیزری و اسکوپ برای هدف‌گیری دقیق، سریع و ساده می باشد که بر روی پس‌زمینه‌های قرمز داغ نیز قابل مشاهده است. در واقع مدل های اسکوپ یک محدوده نقطه قرمز اضافی را ارائه می دهند. هدف اندازه گیری از طریق این محدوده قابل مشاهده است. هنگامی که نقاط لیزر به دلیل روشنایی هدف به سختی قابل مشاهده هستند، می توان از این سیستم هدف گیری استفاده کرد. نقطه قرمز اسکوپ مرکز دایره نقطه اندازه گیری را نشان می دهد که روی جسم واقعی تحت اندازه گیری نمایش داده نمی شود. در شکل زیر بخش های مختلف این ترمومتر نشان داده شده است:

    ترمومتر لیزری فلوک مدل Raytek Raynger 3i Plus

    شدت دید میدانی را می توان با چرخاندن دستگیره بالای دستگاه و در عین حال حفظ روشنایی نقطه قرمز تنظیم کرد. این عملکرد به کاربر کمک می کند تا موقعیت نقطه قرمز را هنگامی که دستگاه در حال اندازه گیری اجسام با دمای بالا است به وضوح ببیند.

    نمایش دمای اندازه گیری شده به این صورت است که هنگامی که ماشه رها می شود و "HOLD" روی نمایشگر نشان داده می شود، نمایشگر آخرین دمای اندازه گیری شده را به مدت 20 ثانیه حفظ می کند.

    ترمومتر لیزری فلوک Raytek Raynger 3i Plus

    انرژی این ترمومتر با استفاده از باتری یا کابل USB وقتی به کامپیوتر متصل شده است تامین می شود. باتری این ترمومتر از نوع لیتیوم یونی قابل شارژ 3.6 ولت 2500 میلی آمپر ساعتی است و در دسته دستگاه قرار دارد. به دو روش می توان باتری را شارژ کرد:

    1-    با استفاده از آداپتور برق متناوب از طریق پورت Mini USB تعبیه شده در سمت راست دستگاه

    2-    باتری را خارج کرده و از آداپتور برق متناوب به همراه مبدل Mini USB به جک DC برای شارژ استفاده کنید.

    یک نشانگر، وضعیت "درحال شارژ" را با چراغ قرمز و وضعیت "شارژ کامل" را با چراغ سبز نشان می دهد.

    این ترمومتر لیزری قادر است داده‌های ذخیره‌شده را سریع و روان به رایانه یا تلفن با استفاده از USB یا Bluetooth® سوئیچ کند و امکان نظارت بر اندازه‌گیری بی‌درنگ در یک مکان نسبتا دور فراهم شود.

    قیمت ترمومتر لیزری فلوک Raytek Raynger 3i Plus

    ویژگی هایی که در بالا به آن پرداختیم تنها بخشی از قابلیت های ترمومتر لیزری Raytek Raynger 3i Plus فلوک می باشد و برای اطلاعات بیشتر می توانید به بروشور آن مراجعه کنید.
     

  • مشخصات فنی
    مدل ترمومتر لیزری
    Raytek Raynger 3i Plus
    محدوده دمای اندازه گیری
    400 تا 3000 درجه سلسیوس
    نسبت فاصله به هدف
    250:1
    ابعاد (mm)
    74*172*218
    سازندگان
    فلوک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های ترمومتر لیزری فلوک

    قابلیت اندازه گیری رنج گسترده دما

    نسبت فاصله به هدف 250:1

    بدنه بسیار مستحکم جهت استفاده در شرایط سخت محیط های صنعتی

    مقاوم در برابر سقوط از 1 متر

    دید دوگانه لیزری و اسکوپ برای هدف‌گیری سریع و ساده بر روی پس‌زمینه‌های قرمز داغ

    وضوح نوری بالا جهت سهولت در خوانش دما در فواصل طولانی

    قابلیت انتقال داده های ذخیره شده به کامپیوتر و موبایل با استفاده از USB یا Bluetooth

    دمای عملیاتی: 0 تا 50 درجه سلسیوس

    دمای ذخیره سازی: 20- تا 60 درجه سلسیوس

    رطوبت عملیاتی: 10 تا 90% RH
     

  • ابعاد ترمومتر لیزری صنعتی فلوک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان