کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

آمپرمتر کلمپی AC/DC یونیتی

MODEL : UT203

 

معرفی دستگاه

کلمپ آمپرمتر مدل UT203 یونیتی قابلیت اندازه گیری جریان AC/DC تا 400 آمپر، فرکانس در دامنه 10 هرتز تا 10 مگا هرتز، ولتاژ AC/DC تا 600 ولت و مقاومت تا 40 اهم را دارد. قابلیت رنج خودکار، خاموشی خودکار، قابلیت نگهداری مقادیر اندازه گیری DATA HOLD و DUTY CYCL (دوره کاری) از دیگر ویژگی های منحصر به فرد کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی می باشد.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی

    کلمپ آمپرمتر یونیتیکلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی یکی از کلمپ مترهای محبوب و پرکاربرد برای تکنسین های تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی، تکنسین های کنترل، برق کاران در حوزه تجهیزات صنعتی، سیستم های الکتریکی مسکونی، تجاری و صنعتی می باشد. امروزه آمپرمترهای کلمپی چند منظوره هستند و قابلیت اندازه گیری پارامترهای دیگری از قبیل ولتاژ، مقاومت، ظرفیت خازن، فرکانس، دما، تست پیوستگی، تست دیود و ... را دارند.

    با استفاده از آمپرمتر کلمپی دیجیتال مدل UT203 یونیتی می توان جریان AC/DC را تا 400 آمپر، فرکانس در دامنه 10 هرتز تا 10 مگا هرتز، ولتاژ AC/DC را تا 600 ولت و مقاومت تا 40 اهم اندازه گیری کرد.
    کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی دارای قابلیت خاموشی خودکار می باشد که جهت حفظ طول عمر دستگاه و هدر نرفتن باطری بسیار مفید و موثر است و عملکرد آن به این صورت است که اگر کاربر دکمه ای را تا 15 دقیقه استفاده نکند، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. قبل از خاموشی خودکار، دستگاه به مدت یک دقیقه 5 مرتبه بوق می زند و قبل از فعال شدن حالت خواب یک بوق بلند و ممتد شنیده می شود تا کاربر مطلع شود و جهت جلوگیری از خاموشی خودکار دستگاه آن را مجدد فعال کند. این ویژگی را می توان با فشردن و نگه داشتن دکمه SELECT غیرفعال کرد.

    کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی مجهز به نشانگر کاهش باتری نیز هست که زمان مناسب برای تعویض باتری را به کاربر گوشزد می کند و مانع از خرابی دستگاه و افزایش خطای اندازه گیری می شود. منبع تغذیه استفاده شده برای کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی یک عدد باتری 9 ولتی کتابی مدل 6F22 می باشد.

    این کلمپ متر در ابعاد استاندارد 30*76*208 میلیمتر ساخته شده است و وزن سبک (260 گرم)، آن را به گزینه ای ایده آل و خوش دست برای اندازه گیری های میدانی تبدیل کرده است. کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی دارای فک باریک با قابلیت باز شدن به اندازه 28 میلیمتر است و سرعت نمونه برداری آن 3 بار در ثانیه می باشد.

    آمپرمتر کلمپی یونیتی

    کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی طبق استاندارد ایمنی تجهیزات الکترونیکی EN61010 طراحی و ساخته شده است و دارای 1 سال گارانتی می باشد که خود گواهی بر کیفیت بالا و قابلیت اطمینان آن است.

    قابلیت نمایش اعداد تا 4000 ، قابلیت رنج خودکار، تست دیود و تست پیوستگی، قابلیت نگهداری مقادیر اندازه گیری DATA HOLD و DUTY CYCL (دوره کاری) از دیگر ویژگی های منحصر به فرد کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی می باشد.
     

  • مشخصات فنی
    مدل کلمپ آمپرمتر
    UT203
    پارامتر قابل اندازه گیری
    Continuity test, Current AC, Current DC, Diode test, Frequency, Resistance, Voltage AC, Voltage DC
    محدوده اندازه گیری جریان AC
    تا 400 آمپر
    محدوده اندازه گیری جریان DC
    تا 400 آمپر
    محدوده اندازه گیری ولتاژ AC
    تا 600 ولت
    محدوده اندازه گیری ولتاژ DC
    تا 600 ولت
    محدوده مقاومت الکتریکی
    تا 40 مگا اهم
    محدوده اندازه گیری فرکانس
    تا 1 مگا هرتز
    سازندگان
    یونیتی
    گارانتی
    1 سال
  • ویژگی های کلمپ آمپرمتر UT203 یونیتی

    اندازه گیری میزان جریان AC/DC، ولتاژ AC/DC، فرکانس و مقاومت

    تست دیود و تست پیوستگی

    گشودگی مناسب فک برای اندازه گیری انواع کابل (28 میلیمتر)

    کیفیت بالای قطعات و دقت اندازه گیری

    قابلیت نگهداری مقادیر اندازه گیری

    قابلیت رنج خودکار

    دارای نشانگر کاهش باتری

    قابلیت خاموشی خودکار
     

  • ابعاد آمپرمتر کلمپی یونیتی

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان