کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کابل فرمان تخت (mm2) 24*0.5 سیم و کابل مشهد

معرفی محصول

کابل های فرمان تخت سیم و کابل مشهد، انتخابی مناسب جهت تغذیه تجهیزات متحرک (انواع جرثقیل (جرثقیل های سقفی، بازویی، دروازه ای و ... )، سیستم برق رسانی آسانسورها و ...) می باشد. این کابل برای آسانسورها و بالابرهایی که طول معلق آنها از 35m و حداکثر سرعت آنها بیشتر از 1.6m/s نباشد مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ويژگي ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کابل تخت

    کابل افشان از لحاظ شکل ظاهری به دو نوع کابل های گرد و کابل های تخت تقسیم می شوند که هر کدام مزیت های مخصوص به خود را دارند و با توجه به کاربرد مورد نظر انتخاب می شود. کابل های تخت به دلیل نوع ساختار، شکل ظاهری و مزیت هایی که این طراحی تخت به دنبال دارد گزینه ی بسیار مناسب تری نسبت به کابل های گرد جهت تغذیه تجهیزات متحرک هستند. این کابل ها به دلیل اینکه به صورت دائمی در حال حرکت هستند باید از استحکام بالایی برخوردار باشند و از مواد مرغوبی ساخته شده باشند.

    کابل فرمان تخت

     

    کاربرد کابل تخت

    مهم ترین و فراگیرترین موارد استفاده از کابل های تخت، در سیم کشی انواع جرثقیل (جرثقیل های سقفی، بازویی، دروازه ای و ... )، سیستم برق رسانی آسانسورها، سیستم های نقاله و ... می باشد.

     

    مزایای از کابل تخت

    1. زمانی که کابل ها در متراژ زیادی مورد استفاده قرار می گیرند افت بار اتفاق می افتد و این افت بار در کابل های تخت کمتر از کابل های گرد می باشد. در کابل های تخت به دلیل قرارگیری سیم ها به صورت مسطح در کنار یکدیگر، گرما تولید شده بین زوج سیم های به هم تابیده شده در داخل کابل، کمتر از کابل های گرد می باشد. در سیستم کنترل آسانسور به دلیل استفاده زیاد از آسانسور، دمای داخل کابل افزایش پیدا می کند و ممکن است کابل به مرور زمان در اثر حرارت فرسوده شده و ذوب شوند، در نتیجه کابل های تخت گزینه مناسبی برای استفاده در سیستم کنترل حرکت آسانسور هستند.
    2. کابل های تخت با وجود استحکام بیشتر نسبت به کابل های گرد، وزن کمتری دارند که این ویژگی باعث کارایی بهتر آن ها در تجهیزات متحرک شده است.
    3. کابل های تخت به دلیل مسطح بودن فضای کمتری نسبت به سایر کابل ها اشغال می کنند.
  • مشخصات فنی
    هادی
    مس
    عايق
    PVC
    غلاف
    PVC
    ولتاژ اسمی (V)
    300/500
    سطح مقطع (mm2)
    0.5*24
    متراژ
    100 متر (یک کلاف)
    سازندگان
    سيم و كابل مشهد
  • ويژگي هاي كابل فرمان تخت

    استاندارد :

    ISIRI3569 , ISIRI607-6,IEC60502.IEC60227-6

    ساختمان :

    هادي : مس كلاس 5

    عايق : PVC

    روكش : PVC

    كاربرد : مناسب جهت استفاده در بالابرها و آسانسورهايي كه حداكثر طول معلق آن ها 35m و حداكثر سرعت حركت آن ها 1.6m/s باشد.

    كابل آسانسوري سيم و كابل مشهد علاوه بر شكل تخت به صورت گرد نيز قابل توليد مي باشد كه با استاندارد هاي زير نشان داده مي شود.

    Isiri(607)71c , Isiri(607)71f

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان