کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

مولتی متر دیجیتال با قابلیت نصب کلمپ هیوکی

MODEL : DT4253 

 

معرفی دستگاه

مولتی متر مدل DT-4252 هیوکی یک دستگاه پرتابل بسیار حرفه ای ساخت هیوکی ژاپن است که قابلیت اندازه گیری پارامتر هایی از جمله دما، ظرفیت خازن و فرکانس را دارد و از نظر اندازه گیری جریان های بالا، یکی از آوومترهای خاص موجود در بازار است که می توان با اتصال کلمپ به دستگاه، اندازه گیری جریان تا 1000 آمپر را انجام داد و به این صورت خطر برخورد ناخواسته با بخش های برق دار را نیز به حداقل رساند.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • مولتی متر مدل DT4253 هیوکی

    مولتی متر مدل DT4253 هیوکی یک مولتی متر دیجیتال جهت تست و اندازه گیری سیستم های HVAC، با دقت اندازه گیری بالا می باشد. این مولتی متر قابلیت اندازه گیری پارامتر هایی از جمله دما، ظرفیت خازن و فرکانس را دارد و از نظر اندازه گیری جریان های بالا، یکی از آوومترهای خاص موجود در بازار است که می توان با اتصال کلمپ به دستگاه، اندازه گیری جریان تا 1000 آمپر را انجام داد و به این صورت خطر برخورد ناخواسته با بخش های برق دار را نیز به حداقل رساند.

    قیمت مولتی متر کلمپی هیوکی

    مولتی متر مدل DT4253 هیوکی دارای کارکردهای دیگری از قبیل عملکرد فیلتر، نمایش عدد، نمایش اعداد حداکثر و حداقل و میانگین، نمایش اعداد نسبی، حالت کم مصرف باتری و همچنین تبدیل درصد در بازه 4 تا 20 میلی آمپر، می باشد.

    بازه ولتاژ DC مولتی متر مدل DT4253 هیوکی دارای 5 محدوده از 0 تا 1000 ولت، ولتاژ AC آن 4 محدوده از 0 تا 1000 ولت و مشخصه های فرکانسی آن 40 هرتز تا 1 کیلوهرتز می باشند. این مولتی متر دارای ویژگی AC/DCV بصورت خودکار است.

    بازه مقاومت این مولتی متر از 0 تا 60 مگا اهم، بازه جریان DC از 0 تا 60 میلی آمپر و بازه جریان AC (با استفاده از کلمپ روی پروب ها) از 0 تا 1000 آمپر است. بازه دمایی در مورد ترموکوبلهای این دستگاه بین 40- تا 400 درجه سلسیوس می باشد.

    مولتی متر هیوکی با قابلیت اتصال کلمپاز قابلیت های ویژه مولتی متر هیوکی، امکان اتصال مولتی متر به کامپیوتر توسط کابل آپشنال DT4900-01 می باشد که می توان با استفاده از آن، تمام مقادیر اندازه گیری شده توسط دستگاه را به کامپیوتر منتقل کرد و نمودار مربوط به تغییرات پارامتر ها را مشاهده و به تحلیل و آنالیز آن ها پرداخت.

    این مولتی متر دارای صفحه نمایش دوگانه است و این ویژگی را دارد تا بتوانید بطور همزمان ولتاژ و فرکانس را بررسی نمایید. مولتی متر مدل DT4253 هیوکی دارای بدنه مستحکم با ابعاد 84mm×174mm×52mm می باشد و وزن آن هم به همراه باتری ها 390 گرم است که این ویژگی آن را به دستگاهی خوش دست و مناسب برای کاربردهای میدانی تبدیل کرده است.

    کیفیت مواد اولیه و ساخت، دقت بالا، آپشن های متنوع و 3سال گارانتی از دیگر ویژگی های مولتی متر هیوکی می باشد.

    مولتی متر مدل DT4253 هیوکی به چهار باتری آلکالاین مدل LR03 (AA) نیاز دارد که توانایی استفاده مداوم به مدت 130 ساعت در صورتی که نور پس زمینه خاموش باشد، را دارد.
     

  • مشخصات فنی
    مدل مولتی متر
    DT4253
    پارامتر قابل اندازه گیری
    Capacitance, Continuity test, Current AC, Current DC, Diode test, Frequency, Max/Min measurements , Resistance, Temperature, Voltage AC, Voltage DC
    محدوده اندازه گیری جریان AC
    تا 1000 آمپر
    محدوده اندازه گیری جریان DC
    تا 60 میلی آمپر
    محدوده اندازه گیری خازن
    1 میکروفاراد تا 10 میلی فاراد
    محدوده اندازه گیری ولتاژ AC
    تا 1000 ولت
    محدوده اندازه گیری ولتاژ DC
    تا 1000 ولت
    محدوده مقاومت الکتریکی
    600 اهم تا 60 مگا اهم
    محدوده اندازه گیری فرکانس
    99.99Hz تا 99.99kHz
    محدوده اندازه گیری دما
    40- تا 400 درجه سانتی گراد
    سازندگان
    هیوکی
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های مولتی متر هیوکی

    قابلیت نصب کلمپ

    ایده آل برای اندازه گیری جریان های مختلف از سیگنالهای تجهیزات (4 تا 20 میلی آمپر) تا جریان فندک مشعل بر حسب μA با محدوده جریان متناوب 1000 آمپر با حساسیت بالا

    مجهز به فیلتر پایین گذر برای حذف هارمونیک های بالا در اینورتر

    نمایشگر دو قسمتی نمایش ولتاژ و فرکانس به صورت همزمان

    قابلیت اتصال به رایانه توسط پورت USB

    اندازه گیری ظرفیت خازنی

    اندازه گیری فرکانس

    تست دیود و تست پیوستگی

    دارای دکمه HOLD

    دارای MIN/MAX

     با کیفیت و طول عمر بالاست
     

  • ابعاد مولتی متر کلمپی هیوکی

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان