کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کلید استارت چراغدار طرح فلز رعد

MODEL : FBCL-O

 

معرفی دستگاه

کلید استارت چراغدار طرح فلز رعد الکتریک مطابق با استاندارد IEC60947-5-1 و با قطر 22 میلی متر طراحی شده است و در رنگ های سبز، آبی، زرد، سفید قابل سفارش می باشد. شاسی فرمان استارت رعد از جنس پلی آمید غیر قابل اشتعال و کروم​​​​​​​ ساخته شده است و دارای ساختار قابل انعطاف و مقاوم در برابر آسیب های محیطی می باشد.

 

۰ تومان
۶۴,۶۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • شاسی (پوش باتن)

    شاسی و کلید فرمانشاسی ها (شستی) یا پوش باتن ها یکی از پرکاربرد ترین انواع تجهیزات فرمان در ماشین های صنعتی و تابلوهای برق هستند. شاسی ها با نیروی مکانیکی وارد شده به آنها باعث تغییر در وضعیت کنتاکت ها می شوند که این تغییر در نهایت منجر به توقف، راه اندازی، ایجاد تغییر و ... در مدار فرمان می شود. پوش باتن ها می توانند علاوه بر قطع و وصل کردن جریان الکتریکی، خروجی سیگنال و یا مکانیکی داشته باشند.

    شاسی ها به طور کلی بر اساس تعداد کنتاکت، رنگ و دارای چراغ بودن ، نوع عملکرد در انواع مختلفی تولید می شوند.

     

    تقسیم بندی شاسی ها از نظر نوع عملکرد

    شاسی یا پوش باتن به طور کلی به دو نوع قفل شو و استارتی تقسیم می شوند:

    شاسی قفل شو :

    این نوع شاسی پس از تغییر وضعیت، حالت جدید خود را تا زمانی که دوباره به آن نیرو وارد نشود، حفظ می کند. برخی از انواع شاسی های قفل شو دارای کلید می باشند که جهت اطمینان بیشتر و برای جلوگیری از تغییر وضعیت ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد.

    شاسی استارتی:

    این نوع شاسی تا زمانی که به آن نیرو وارد شود ثابت باقی می ماند و وقتی دست را از روی آن بردارید مجددا به حالت قبلی خود باز می گردد.
    شاسی ها انواع دوبل و یا چندگانه نیز دارند که با استفاده از آنها می توان تعدادی فرمان مجزا را در یک قاب شاسی قرار داد و فضای کمتری اشغال کرد.

     

    شاسی رعد

    کلید فرمان رعدکلید های کنترل رعد که با نام پوش باتن، شاسی و کلید فرمان نیز شناخته می شوند، مطابق با استاندارد IEC60947-5-1 و با قطر 22 میلی متر در دو مدل ساده و طرح فلز طراحی و تولید می شوند. شاسی های رعد از جنس پلی آمید غیر قابل اشتعال ساخته می شوند و دارای ساختار قابل انعطاف و مقاوم در برابر آسیب های محیطی هستند.  کلید های کنترل رعد از طول عمر مکانیکی بالا و مقاومت مناسب در برابر لرزش های سخت برخوردارند.

    این محصولات در محدوده ولتاژ 240 ولت و جریان 3 آمپر تولید شده و امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO را دارند.

     

    تقسیم بندی شاسی های رعد از نظر چراغ و رنگ

    جهت کاهش خطای اپراتور، پوش باتن ها را در رنگ های مختلفی تولید می کنند و هر رنگ به عملکردی خاص اختصاص داده می شود. که برند رعد نیز انواع شاسی در رنگ های پرکاربرد از جمله سبز، قرمز، زرد، آبی سفید و مشکی را عرضه می کند. برخی از انواع شاسی ها دارای چراغ می باشند که برای مکان های با نور کم بسیار مناسب است.

    شاسی های رعد در انواع ساده و چراغ دار عرضه می شوند که قابلیت اتصال لامپ های BA9S در تمام رنگ ها برای مدل چراغدار وجود دارد.

  • مشخصات فنی
    مدل شاسی و کلید فرمان
    FBCL-O
    كنتاكت
    1NC
    جريان نامی (A)
    3A
    ولتاژ چراغ
    24VAC/DC, 48VAC/DC, 110VAC/DC, 220VAC
    رنگ
    قرمز
    ولتاژ
    400V
    کارآیی در دما
    40+~5-
    قطر
    22mm
    استاندارد
    IEC 60947-5-1
    سازندگان
    رعد
    گارانتی
    3سال
  • ویژگی های شاسی فرمان رعد

    مقاوم در برابر لرزش های سخت

    ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش

    ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا

    امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO

    نصب سریع و آسان

    قابلیت اتصال لامپ های BA9S در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار

  • ابعاد شاسی فرمان رعد

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان