کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

ترمینال ارت فشاری سایز 10 رعد

MODEL : RPET10

 

معرفی دستگاه

ترمینال مدل RPET10 رعد الکتریک یک ترمینال ارت فشاری از سری ترمینال های ریلی قابل نصب در داخل تابلو بر روی ریل TH35 می باشد. این ترمینال ارت مطابق استاندارد IEC 60947-7-2 و از مواد عایقی پلی آمید به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی ساخته شده است و بدنه آن مطابق استاندارد به رنگ سبز و زرد است.

 

۰ تومان
۶۳,۳۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ترمینال ارت فشاری رعد

    ترمینال ارت فشاری رعدترمینال ارت همانطور که از نامش پیداست برای ارتینگ در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع ترمینال ارت، علاوه بر متصل کردن سیم ها به یکدیگر، یک قطعه مسی برای اتصال ترمینال به ریل دارد و این کار باعث می شود که ارت همه قسمت های لازم و همچنین تابلو برق به یکدیگر وصل شوند.

    ترمینال ارت فشاری رعد مطابق استاندارد IEC 60947-7-2 تولید می شود و دارای تکنولوژی جایگذاری کابل بدون استفاده از هیچگونه ابزار خاصی و تنها با اعمال کمی فشار می باشد و همچنین بیرون آوردن کابل از طریق اهرم پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه ترمینال به راحتی انجام می شود.

    نیروی لازم جهت اعمال فشار بر روی اهرم پلاستیکی با هر نوع وسیله ای میسر است و سیم گیرهای آن، اتصالی محکم با ضریب ایمنی بالا را برقرار می کنند.

    از دیگر ویژگی های ترمینال ارت فشاری رعد این است که در هیچ حالتی دسترسی به قسمت های برق دار و خطر برق گرفتگی وجود ندارد. طراحی زیبا و اصولی این ترمینال فشاری با ابعاد استاندارد، آن را به گزینه ای مناسب جهت استفاده در تابلوهای با ظرفیت محدود فضا تبدیل کرده است.

    ترمینال ارت فشاری رعد از مواد پلی آمید مقاوم در برابر آتش و طبق استاندارد به رنگ زرد سبز ساخته شده است و از سری ترمینال ریلی می باشد. و می توان آن را به راحتی در داخل تابلو بر روی ریل های TH 35 نصب کرد.

  • مشخصات فنی
    مدل ترمينال ارت فشاري
    RPET10
    سازندگان
    رعد
    تجهيزات جانبی
    نوع ريل
    TH35-7.5,15
    بست انتهايي
    BS10-6, EB/1
    شماره و حروف ترمينال
    NS10
  • ویژگی های ترمینال ارت فشاری رعد

    مطابق با استاندارد  IEC 60947-7-2

    سهولت در نصب، صرفه جویی در زمان و هزینه

    اتصال مطمئن میان کابل و قسمت های حامل جریان

    طراحی زیبا و اصولی، مناسب برای استفاده در تابلوهای با ظرفیت محدود فضا

    دارای بدنه عایق ساخته شده از پلی آمید و مقاوم در برابر حرارت

    اتصال آسان کابل بدون نیاز به ابزار

    قابل نصب بر روی ریل TH35

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان