کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

رله حرارتی 17 الی 25A تیپ 65 هیوندا

MODEL : HGT65/17-25A

 

معرفی دستگاه

رله حرارتی هیوندا و کنتاکتور هیوندا جهت حفاظت در راه اندازی موتورها و سیستم کنترلی آنها مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت هیوندا متناسب با آمپراژهای گوناگون کنتاکتور، بی متال هم سایز و هم اندازه آن را تولید می کند.

۰ تومان
۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ويژگي ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • رله حرارتی کنتاکتور

    رله های حرارتی (بی متال) جهت حفاظت از موتورهای الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند. درون رله حرارتی یک تیغه فلزی قرار دارد که سیم حامل جریان چند حلقه به دور آن پیچیده شده است ، این تیغه از دو فلز با ضریب انبساط طولی متفاوت ساخته شده است که روی هم پرس شده اند و بر اثر عبور جریان اضافه بار از بی متال، این دو فلز گرم می شوند و طول آنها افزایش می یابد و به دلیل اینکه ضریب انبساط طولی یکی از فلزات از دیگری بیشتر است، دو فلز به سمت فلزی که ضریب انبساط طولی کمتری دارد خم می شوند و باعث باز شدن کنتاکت ها و قطع شدن مدار می شوند. برای افزایش سرعت عملکرد بی‌متال و جلوگیری از جرقه و سوختگی محل اتصال، در بالا و پایین این تیغه از آهن ربا استفاده می کنند تا نیروی مغناطیسی آن به بسته شدن سریع اتصال کمک کند.

    کارکرد کلیدهای رله حرارتی

    بعضی از انواع رله های حرارتی دارای کلید تنظیم حالت دستی و اتوماتیک هستند، با تنظیم بی متال روی حالت دستی، پس از قطع بی متال باید دکمه ی RESET را فشار دهیم تا رله به حالت اول برگردد ولی در حالت اتوماتیک، رله پس از مدت زمان معین به حالت اول برمی گردد.

    کلید STOP روی رله حرارتی برای آزمایش قطع مدار فرمان مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع کاربر برای اطمینان از اتصال درست مدار فرمان از کلید استوپ استفاده می کند.

    کلید TEST جهت تست سالم و یا خراب بودن رله حرارتی و کارکرد صحیح آن مورد استفاده قرار می گیرد. و عملکرد آن به این صورت است که با زدن دکمه تست مدار باید قطع شود.

     

    بخش های مختلف یک رله حرارتی 

    تیغه‌های اتصال به کنتاکتور

    ترمینال مشترک مدار فرمان

    ترمینال‌های اتصال به کابل موتور

    ترمینال‌های باز و بستهٔ مدار فرمان

    پیچ تغییر وضعیت

    پیچ تنظیم جریان

     

    روش استفاده از بی متال همراه کنتاکتور

    ورودی سه فاز قدرت بی متال به زیر کنتاکتور(خروجی کنتاکتور) وصل می شود و خروجی بی متال به موتور وصل می شود. رله حرارتی دارای درجه تنظیم جریان است که باید جریان آن برابر جریان نامی موتور باشد.

    بدلیل اینکه بی متال ها فقط محافظ جریان حرارتی هستند همیشه همراه کلید مینیاتوری در مدار مورد استفاده قرار می گیرند تا در برابر جریان مغناطیسی محافظت شوند.

  • مشخصات فنی
    جريان نامي (A)
    17 الي 25
    تيپ
    65
    سازندگان
    هيوندا
    گارانتي
    1 سال
  • ويژگي های رله حرارتی هیوندا

    استانداردها : IEC60947

    تنظيم جرياني : 0.18 تا 100 آمپر (بدون CT)

    48 تا 800 آمپر (همراه با CT)

    حفاظت ها : اضافه بار، قطعي فاز

    تعداد كنتاكت ها : 1NO+1NC

    ريست از نوع دستي و اتوماتيك

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان