کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

مولتی متر سه فاز شش نمایشگر برنا الکترونیک

MODEL : MM3-6A

 

معرفی محصول

مولتی متر سه فاز MM3-6A برنا الکترونیک جهت اندازه گیری جریان، ولتاژ و فرکانس مصرف کننده های سه فاز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های قابل توجه این مولتی متر، اندازه گیری True RMS می باشد این ویژگی بدین معناست که همواره مقدار موثر واقعی اندازه گیری می‌شود حتی در شبکه هایی که بار سلفی یا خازنی بوده و دارای هارمونیک فراوان است.

۰ تومان
۱,۳۷۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • مولتی متر سه فاز 6 نمایشگر MM3-6A برنا الکترونیک

    مولتی متر تابلویی یکی از مهم ترین و پر مصرف ترین ابزار های اندازه گیری در تابلو های فرمان و تابلوهای برق کارخانجات می باشد. مولتی مترها انواع مختلفی دارند که باید بر اساس پارامترها و رنج اندازه گیری مورد نظر انتخاب شوند. مولتی متر سه فاز 6 نمایشگر برنا الکترونیک جهت اندازه‌گیری جریان، ولتاژهای خطی و فازی و فرکانس مصرف‌کننده در شبکه‌های سه فاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهم ترین ویژگی های مولتی متر MM3-6A برنا الکترونیک اندازه گیری True RMS می باشد این ویژگی بدین معناست که همواره مقدار موثر واقعی اندازه گیری می‌شود حتی در شبکه هایی که بار سلفی یا خازنی بوده و دارای هارمونیک فراوان است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به امکان انجام کالیبراسیون دیجیتال برای حذف خطا CT (برای هر فاز جداگانه) و همچنین امکان قفل نمودن صفحه کلید اشاره کرد

     

    تنظیمات مولتی متر سه فاز شش نمایشگر برنا الکترونیکمولتی متر سه فاز 6 خروجی برنا الکترونیک

    نحوه تعویض صفحه نمایش پارامترها : پارامتر های نمایشی در هر صفحه توسط کلید UP و DOWN قابل انتخاب می باشند. این پارامترها شامل ولتاژهای خطی و فازی، جریان ها و فرکانس می باشند. توسط چراغ دستگاه می توان تشخیص داد که پارامتری در حال نمایش است.
    نحوه تنظیم مقدار CT : برای تنظیم مقدار CT کافیست کلید CT/CAL را فشار داده و توسط UP و DOWN مقدار CT را تغییر دهید و در پایان کلید CT/CAL را فشار دهید تا مقدار CT انتخاب شده ذخیره شود.
    با فشردن کلید های UP و DOWN به صورت تک ضرب، مقدار CT به پله های یک واحدی تغییر می‌کند و با نگه داشتن یکی از کلید های فوق، مقدار CT با پله های ١٠ واحدی و سپس ١٠٠ واحدی تغییر می‌کند.

     

    نحوه نصب مولتی متر سه فاز شش نمایشگر برنا الکترونیک

    نحوه نصب مولتی متر سه فاز شش نمایشگر برنا الکترونیک به این صورت است که ترمینال های ورودی دستگاه یعنی ترمینال A1 و A2 را به منبع تغذیه 220 ولت AC متصل میکنیم. CTR , CTS , CTT به ترتیب برای اتصال ترانس جریان فاز R , S , T می باشند. ترمینال های R , S , T هم به ترتیب به فاز R , S , T و ترمینال MP به نول متصل می شود.
    جریان های ورودی به مولتی متر سه فاز شش نمایشگر برنا الکترونیک حتماً باید توسط CT خارجی اعمال شوند و حداکثر 5 آمپر باشند در غیر اینصورت دستگاه آسیب میبیند.

     

    کالیبره کردن

    اگر  ترانس جریانی که به مولتی متر متصل کرده اید، دارای خطا باشد، جریان اندازه گیری شده با خطا نمایش داده می‌شود بنابراین باید این CTها (ترانس جریان) را کالیبره نمود. در مولتی متر سه فاز شش خروجی برنا الکترونیک امکان انجام کالیبراسیون به صورت دیجیتالی فراهم شده است. برای انجام دادن کالیبراسیون توجه به دو نکته حائز اهمیت است:
    نکته ١: قبل از انجام کالیبراسیون باید مقدار CT را تنظیم کنید.
    نکته ٢: برای انجام کالیبراسیون به یک آمپرمتر نیاز است تا این آمپر متر جریان واقعی را اندازه گیری کند.
    روش انجام کالیبراسیون بطور مفصل در کاتالوگ محصول توضیح داده شده است.

     

  • مشخصات فنی
    مدل مولتی متر
    MM3-6A
    کارآیی در دما
    10°C…+60°C-
    ولتاژ تغذیه
    180-250VAC /50-60H
    کارآیی در رطوبت
    30 تا 90%
    ابعاد (mm)
    115*96*96
    سازندگان
    برنا الکترونیک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های مولتی متر سه فاز شش نمایشگر برنا الکترونیک

    دقت بالا در اندازه گیری

    ابعاد کوچک

    محدوده اندازه گیری ولتاژ 10 تا 500 ولت متناوب

    مقاومت ورودی ولتاژ : 1.2MΩ

    مقدار CT قابل تنظیم : 5 به 5 تا 4000 به 5 آمپر

    محدوده جریان (خروجی CT) : 40 میلی آمپر تا 5 آمپر متناوب

    دمای نگهداری : 20 تا 83 درجه سانتی گراد

    دمای عملکرد : 10- تا 60 درجه سانتی گراد

    دقت در اندازه گیری : کلاس 0.5

  • ابعاد مولتی متر سه فاز شش خروجی برنا الکترونیک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان