کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کنتاکتور خازنی 20 کیلووار ، 23A هیمل

MODEL : HDC93211M5

 

معرفی محصول

کنتاکتور خازنی سری HDC9 از تولیدات کمپانی هیمل می باشد و  مناسب قطع و وصل پله خازنی با ظرفیت حداکثر 20 کیلوواری طراحی شده است. این کنتاکتور مطابق استاندارد IEC-60947-4-1 , 60947-5-1 تولید شده است و دارای کیفیت بالا و عملکرد مناسبی می باشد.این کنتاکتور دارای کنتاکت های یک باز و یک بسته است.

 

۰ تومان
۸۴۲,۴۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کنتاکتور خازنیکنتاکتور خازنی هیمل

    کنتاکتور خازنی کنتاکتوری است که برای قطع و وصل خازن در بانک خازنی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که میدانید خازن‌ها وقتی شارژ نباشند در لحظه‌ی اول مانند اتصال کوتاه رفتار می‌کنند. در نتیجه در لحظه‌ی سوئیچینگ خازن جریان زیادی می‌ کشد، این جریان هجومی خازن می تواند تا ۱۵۰ برابر جریان نامی باشد و این جریان هجومی باعث آسیب دیدن خازن و کاهش طول عمر آن ، سوختگی کنتاکتور مسیر خازن، فیوزها و ایجاد مشکل در شبکه میشود.

    کنتاکتور خازنی معمولا یا به عنوان یک تجهیز اختصاصی توسط کارخانه‌ها تولید می‌شود یا  تشکیل شده از یک کنتاکنتور معمولی به همراه یک قطعه جانبی به نام واحد خازنی است که با نصب واحد خازنی روی کنتاکتور معمولی، کنتاکتور خازنی به وجود می آید. بنابراین استفاده از یک کنتاکتور خازنی برای یک پله خازنی که به دفعات قطع و وصل می شود الزامی است.

     

    نحوه عملکرد کنتاکتور خازنی

    ساختار کنتاکتور خازنی به این صورت است که روی کنتاکتور کنتاکت کمکی خازنی نصب می شود و این واحد خازنی به وسیله سیم های دارای مقاوت بالا به کنتاکت های اصلی کنتاکتور وصل شده است ، کنتاکت کمکی از لحاظ مکانیکی طوری ساخته شده که قبل از کنتاکتور اصلی وصل شود و شارژ اولیه خازن از طریق سیم های مقاومتی صورت پذیرد تا کنتاکتور آسیب نبیند و بعد از بسته شدن کنتاکت های اصلی، کنتاکت های کمکی از مدار خارج می شوند و خازن از طریق کنتاکت های اصلی کنتاکتور تغذیه می شود. یعنی هنگام ورود خازن به مدار ، ابتدا خازن از طریق کنتاکت های کمکی واحد خازنی که روی کنتاکتور نصب شده است، وارد مدار می شود و مقاومت ها جریان هجومی خازن را محدود می کنند و پس از چند لحظه کنتاکت های اصلی کنتاکتور وصل می شوند.

     

    کنتاکتور خازنی هیمل

    کنتاکتور خازنی سری HDC9 هیمل مطابق استاندارد IEC-60947-4-1 , 60947-5-1 تولید شده است و دارای کیفیت بالا و عملکرد مناسبی می باشد. کنتاکتور خازنی سری HDC9 هیمل دارای ظرفیت خازنی 12 الی 60 کیلو وار و ولتاژ مدار کنترلی 110 الی 415 ولت است.

  • مشخصات فنی
    جریان
    23A
    مدل كنتاكتور AC
    HDC9
    ظرفیت خازنی
    20 کیلووار
    کنتاکت کمکی
    1NO+1NC
    ولتاژ بوبین AC
    220V
    سازندگان
    هیمل
    گارانتی
    1 سال
  • ویژگی های کنتاکتور خازنی سری HDC9 هیمل

    استاندارد : IEC-60947-4-1 , 60947-5-1

    ظرفیت خازنی : 12 الی 60 کیلو وار

    محدوده جریانی : 25 الی 115 آمپر

    ولتاژ مدار کنترلی : 110 الی 415 ولت

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان